Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Khamis, 12 Januari 2012

Resipi Kerepek Gunting:

Terjumpa resepi dari seorang kt blog org ni...klik TAJUK kt atas ni kl nak tau lebih lanjut....

Rabu, 4 Januari 2012

Komen pasal kerepek pisang

Benda ni betol betol terjadi. Ni masa aku dengan Qarl nak balik daripada himpunan sejuta belia hari tu. Sebelum balik tu, Qarl nak singgah kat booth Abot kejap. Kenal tak Abot? Dia pernah popular dengan laguKasihmu dan Kasih Yang Pergi. Errr... Entah entah korang tak lahir lagi masa tu. Haha. Bajet aku dah tua sangat la ni? Anyway, Abot jual kerepek pisang masa tu. So, jom dengar perbualan kitorang. Eh. Bukan dengar la...KLIK tajuk atas ni N baca ....

Isnin, 2 Januari 2012

Keistimewaan Kerepek bayam:

Daun bayam fresh. Sebaik-baiknya pilih la yang lebar-lebar. . Dicelup dalam tepung gorengan. Nak sedap lagi taruk la sikit jintan manis. ... nak baca lagi, KLIK tajuk kat atas ni...

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code