Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Jumaat, 16 Januari 2015

Membeli Handbag Jenama Gucci

MODEL 80-AN: Handbag Gucci


Perempuan handbag. Handbag perempuan. Perempuan dan handbag macam irama dan lagu. Tak boleh dipisahkan. Macam akula tu.....

Aku
tak dapat bayangkan berjalan tanpa handbag. Berjalan tanpa handbag
lenggang kangkong memang bukan aku. Aku tanpa handabag terasa macam baru
putus cinta. Terasa macam baru kena tinggal laki. Terasa betul-betul
kehilangan. Pendek kata aku tanpa handbag tak ubah macam ayam berak
kapur.

Handbag
bagi aku bukan setakat terhumbannya segala macam khazanah negara kat
dalam tu tetapi malah lebih dari itu. Macam mana cantikpun aku bergaya,
tanpa handbag hilang gaya aku. Begitu hebatnya penangan handbag bagi
aku. Aku tak tahulah korang kan......

Buat
masa ni handbag jenama gucci adalah idaman kalbu. Jangan marah...walau
harga tak masuk akal ribu raban....tapi mak dah asyik mahsyuk jatuh
cinta betul.

Tak palah setakat larat nak berangan, berangan jelah. Suka ati kau mak...janji kau bahagia.



Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.


Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah di shah alam  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code