Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Khamis, 5 Februari 2015

Senarai barang hantaran pertunangan dan perkahwinan

Qeiya Hola Hola: Senarai barang hantaran pertunangan dan perkahwina...


Dress Biru Teal dengan Renda Hitam Perbezaan warna aqua, turqouoise dan teal Berikut merupakan gambar yang akan aku kongsikan.

Berikut merupakan gambar yang akan aku kongsikan bagi senarai barang-barang  hantaran samaada untuk pertunangan atau perkahwinan. Bagi pendapat aku,  kalau nak brand tapi murah kena beli masa ada sale ( Chinese New Year, Hari Natal, Hari Raya). Rancang awal-awal tarikh  supaya korang boleh  grab semua sale yang ada. Setting bajet betul-betul sebab masa sale mata akan jadi kelabu dan kau akan teramik macam-macam benda yang takda pun  dalam senarai bajet. Mau tak kelabu kalau sale 50%, 70%. Siapa boleh  tutup mata kan. Aku carik barang-barang seawal 6 Bulan. Sebenarnya  barang hantaran ni tak wajib pun tapi kita niat dalam hati nak bagi  hadiah untuk pihak sana. Gitu. Banyak tempat yang aku pergi semata nak  carik barang hantaran ni. Makan masa sangat kalau korang jenis yang  memilih. Nasib kesabaran pasangan tu tinggi jadi layankan  juga.Tempat-tempat yang aku pergi untuk carik semua barang-barang ni  antaranya SOGO, Times square, PKNS Shah Alam dan macam-macam lagi yang  tak berapa aku nak ingat. Baju  plak aku pilih warna ''teal''. Nak  sangat warna tak sama dengan orang lain, maka 3/4 lemak hilang semata ke hulu ke hilir carik warna ni. Aku jumpa dress warna teal + black. Lawa  sangat.Harga pun boleh tahan jugak lah. Dress ni dapat dekat PKNS Shah  Alam. Jauh jugak. Pastu siap tempah net atas kepala RM140 gitu. Sebab  dia takda warna  teal jadi dia amik turqouise (cerah sikit dari teal)  ber rendakan hitam. Lawa sangat. Kakak tu cakap kalau baju gelap, tudung kena cerah sikit dari baju supaya tak tenggelam. Macam tulah jugak  sebaliknya.Aku dengan naif angguk-angguk sebab bukan faham sangat pasal
matching-matching warna ni.Lepas dapat pedoman dari kakak tu baru aku  akui ''betul-betul''.


Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code