Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Khamis, 22 Januari 2015

Senarai barang hantaran pertunangan dan perkahwinan

Catatan Diari Budak Kecik: Review 1: Hantaran Kahwin

Assalamualaikum,


Selamat
pagi..first entry di bulan Mac..nak update blog sekarang kena tunggu
mood datang baru rajin nak menaip..alhamdulillah gambar majlis kahwin
aku dah dapat dari OP..so aku akan review satu persatu tentang majlis
perkahwinan aku dan en suami ea..bila dah dapat album dari OP, hari-hari
aku tengok gambar..serius aku kata hasil kerja OP yang aku ambil nie
sangat memuaskan hati..nanti aku update pasal OP pada entry lain ea..

Majlis
pernikahan dan persandingan dibuat pada hari yang sama coz untuk
menjimatkan masa.. maklumlah family sebelah suami duk jauh..family aku
tak kisah sama ada nak buat majlis nikah pada hari yang sama atau hari
sebelumnya..hantaran pihak lelaki sebanyak 9 dulang berbalas 7 dulang
dari pihak perempuan..


Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code