Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Isnin, 19 Januari 2015

Senarai hantaran perkahwinan ku

Nur Areefah: senarai hantaran perkahwinan ku


bagi perempuan yang normal, siapa yang tak teringinkan perkahwinan yang gah sebegitu. tapi aku normal jugak, tak pun. aku pun dah pernah mengeluarkan kenyataan yang aku tak nak bersanding di atas pelamin (
bukan fobia pelamin runtuh oke ). dulu muda-muda  kecik-kecik selalu la berangan nak kawen macam tu, macam ni.tapi bila dah matang dan menawan ni, aku tak ada nafsu pulak nak majis kawin-kawen grand tu.
bagi aku, segalanya setelah kawen  yang untuk selama-lamanya tu, lebih penting dari kemewahan semasa majlis perkahwinan yang hanya sehari.inshaAllah... walaupun ada yang cakap "kau kena fikir keluarga jugak, mana tahu parent nak yang gempak-gempak dan nak jugak berpelamin segala." famili
yang nak kawen ke aku yang nak kawen? ehe!  lagi-lagi kalau dia tu sorang je anak laki dalam famili, tapi harap aku dapat yang ramai siblings laki la..ehem! hint disitu xD

Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code