Loading...
Gadget by The Blog Doctor.

Sabtu, 5 Disember 2015

Hantaran Kahwin | akuayut

Cerita Kami 6: Hantaran Kahwin | akuayut


Harini up entry pasal kahwin-kahwin pulak.Err..entry GiveAway nanti dulu
lah.hihi.Lagi best kot kalau ada story nak dibaca. :) Tujuan cerita
hantaran ni pon just untuk bagi idea jela pasal hantaran kahwin ni.Aku
rasa pasal hantaran kahwin nak bagi apa aku tak pening pon sebab barang
hantaran kahwin ni aku bagi apa yang ada je.Kalau fikir sangat apa orang
fikir atau cakap mahu aku tak kahwin kang.hihihi. :p
Hantaran aku cuma 5 dulang berbalas 7 dulang.Masa kahwin ni takde pulak
orang nak sponsor.Kalau tak meriah gak barang-barang hantarannya. :p


Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian wanita,tudung & telekung murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Amazon MP3 Clips


JavaScript Free Code